Üzletszabályzat
Üzletszabályzat

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Tartalom:
1. Bevezetés
2. A megrendelés módja
3. A kosár használata
4. Kedvezmények, kuponok
5. Megrendelés/Vásárlás
6. Fizetés
7. Szállítás és kézbesítés
8. Kellékszavatosság és termékszavatosság
9. Elállás
10. Adatkezelés
11. Panaszkezelés
12. Felelősség korlátozása

1. Bevezetés
Kérjük, amennyiben Vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!


1.1. Üzemeltetői adatok
Webáruházat a Vital Pro Kft. fejleszti és üzemelteti.
Cégnév: Vital Pro Gyógyászati Segédeszközöket Forgalmazó Kft.
A cég rövid elnevezése: Vital Pro Kft.
Székhelye: 4211 Ebes, Zsong-völgy út 8.
Szavatosság és panaszkezelés helye: 4211 Ebes, Zsong-völgy út 8.
Cégjegyzékszám: 09-09-012036
Kibocsátó cégbíróság: Hajdú-Bihar Megyei Cégbíróság
Adószám: 13601553-2-09
Bankszámlaszám: 60600084-10056545
Ügyfélszolgálati telefonszám: +36 30 497 09 57, +36 30 844-0882 (garancia és panasz esetén is)
Elektronikus ügyfélszolgálat: vitalprohungary@gmail.com (garancia és panasz esetén is).


1.2. Általános adatok
Webáruház által forgalmazott termékek köre: otthonápolási termékek, gyógyászati segédeszközök
A szerződés nyelve: magyar.
A szállítás várható teljesítése: a rendeléseket cégünk 2-5 munkanapon belül tudja teljesíteni.
Nyitva tartás: hétfő-péntek 8.00-17.00. Szombat, vasárnap és ünnepnapokon zárva.

2. A megrendelés módja
Webáruházban regisztrációval és regisztráció nélkül (email küldése) is vásárolhat, ami nagyon gyorssá teszi a vásárlást. A vásárláshoz csak a legszükségesebb adatokat kérjük el Öntől, amelyek megadására a Regisztrációs vagy a Kosár oldalon van lehetőség.
Megrendelését három különböző módon adhatja le:
• On-line: weboldalunkon az erteksziget.hu címen. Az internetes vásárlás klasszikus formája ez: kiválasztja a terméket, kitölti a vásárláshoz szükséges szállítási és fizetési információkat, majd elküldi a
megrendelést.
• E-mailben: vitalprohungary@gmail.com. Amennyiben ezt a lehetőséget választja, úgy arra kérjük, írja meg nekünk a termék nevét és termékkódját, mennyiségét, az Ön nevét, címét, e-mail címét és telefonszámát, valamint a fizetés és szállítás módját is. Ha a számlázási cím eltér a szállítási címtől,, azt is kérjük jelezni. Ha esetleg elfelejt egy adatot megadni vagy megrendelését hiányosnak ítéljük, haladéktalanul fölvesszük Önnel a kapcsolatot.
• Telefonon: +36 30 497 09 57, +36  30 844 08 82. Telefonon történő megrendelés esetén munkatársunk bekéri azokat az adatokat, amelyeket Ön a vásárlás során adna meg. A kapott információk alapján elkészíti a megrendelést, amelyről Ön ugyan úgy kap visszaigazolást, mintha önmaga rendelt volna on-line. A megrendelés nem minősül írásba fogalt szerződésnek, kinyomtatásra, iktatásra nem kerül.

3. A kosár használata
A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők. Amint megtalálta a megfelelő terméket, a „Kosárba tesz” gombra kattintással teheti azt virtuális bevásárlókosarába. A kiválasztott terméket egyenként vagy a mennyiség megadásával teheti a kosárba. A kosarában lévő termékek darabszámát folyamatosan nyomon követheti a képernyő jobb felső részén, a „Kosár” résznél. A kosár tartalmának listázásakor az egyes tételeket külön-külön láthatja. Amennyiben úgy gondolja, különszolgáltatásokat is rendelhet a termékek mellé. Itt még egyszer ellenőrizheti a kosárba helyezett terméke(ke)t. Ugyanitt tudja csökkenteni, illetve növelni a darabszámot. A lista végén a kosárba rakott termékek részösszege, áfa összege és végösszege látható, továbbá a fizetési mód és szállítási díj. Ha valamelyik terméket mégsem kívánja megrendelni, az adott terméket a termék sorában található „X” gombra kattintva veheti ki a kosárból.


4. Kedvezmények, kuponok
A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadni a kosár tartalma alatti üres mezőben (rubrikában), majd a „Kupon érvényesítése” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke. Ha elfelejtené a kupont a kosároldalon beírni, akkor a pénztár oldalon (jobb oldali hasáb) egészen addig kezdeményezheti elfogadását, amíg a megrendelését nem véglegesítette.
A rendelés véglegesítését követően nincs mód az utalvány utólagos beszámítására, csak online megrendeléseknél tudjuk elfogadni. Az utalvány készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges. A fel nem használt összegrész elveszik. Egy vásárlás alkalmával csak egy kupon használható fel.

5. Megrendelés/Vásárlás
A kosarában lévő termék(ek) (és különszolgáltatások) megvásárlásához az alábbi lépéseken kell végighaladnia:
• számlázási adatok megadása
• szállítási mód kiválasztása,
• fizetési mód kiválasztása.
Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát talál, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését vagy módosítását. A hibás rendelés törlését vagy módosítását a megrendeléskor megadott e-mail címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti ügyfélszolgálatunknak.
Webáruházunkban alkalmazott árak bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák az ÁFÁ-t. Az ár egy darab termékre vonatkozik, és nem tartalmazza a szállítás díját. Csomagolási költséget nem számítunk fel.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8:00 - 17:00 óráig történik.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül csak on-line vagy e-mailben van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a Vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor azt a következő munkanapon dolgozzuk föl.
Webáruházunk a beérkezett megrendeléseket elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja Önnek. Amennyiben e visszaigazolás a Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg, akkor a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól.
Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre kizárólag az Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
A termékképek illusztrációk (eltérhetnek a valóságtól), a leírások kizárólag tájékoztató jellegűek, a termék szélesebb körű megismerésére szolgálnak. Az esetleges hibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk!

6. Fizetés
A vásárlás összegének kiegyenlítése az alábbi módok egyikével lehetséges.
Mindegyik fizetési mód teljesen biztonságos.
• Utánvét: a csomag díját az átvételkor kell kifizetni közvetlenül a futárnak készpénzben  vagy bankkártyával.
• Banki átutalás (előre utalás): csak az áru átvétele előtt lehetséges, ebben az esetben proforma számlát küldünk Önnek e-mailben, amely alapján át tudja utalni az összeget. Amint megérkezik az összeg bankszámlánkra, rendelését azonnal teljesítjük. Fontos: átutalásnál a megjegyzés rovatba írja be megrendelése számát!
• Készpénzes fizetés: az áru átvételekor készpénzben, személyesen fizet a 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10. alatti címen. A megadott címen fizikai bolt nem található, csupán a megrendelt termék(ek) átvételére szolgál előre egyeztetett időpontban.


7. Szállítás és kézbesítés
Webáruházunkban megrendelt termékeket a Trans-o-flex szállítja ki munkaidőben 8-17 óra között. Lehetőség szerint olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni csomagját! Webáruházunkban vásárolt termékeket csak Magyarországon szállítjuk ki. Amennyiben a Vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a Vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Webáruház jelenleg 2 különböző módot kínál a megrendelt termékek átvételére:
• Házhozszállítás: a csomagot az Ön otthonába (vagy munkahelyére) szállítjuk
• Személyes átvétel: a csomagot személyesen, előre egyeztetett időpontban veheti át ügyfélszolgálatunkon (4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10.).


7.1. Szállítási határidő
Általános szállítási határidő a megrendeléstől számítva 2-5 munkanap. Amennyiben a kívánt termék beszerzése meghaladja a 7 munkanapot, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt. Szükség esetén megrendelését módosíthatjuk, törölhetjük.
Ha személyesen veszi át a megrendelést átvételi pontunkon, úgy a "Telefonos egyeztetésre vár, hamarosan hívni fogjuk telefonon" rendelési állapottól számítva 7 naptári napig teheti ezt meg. Ha nem sikerül az átvétel, megkereséseinkre nem reagál, és nem kérte az átvétel meghosszabbítását, úgy megrendelését törölni fogjuk. Amennyiben a vételárat előzetesen már kiegyenlítette, úgy az összeget jóváírjuk Önnek.

7.2. Szállítási díj
A webáruházban vásárolt termékeket a Trans-o-flex szállítja ki belföldön az Ön által megadott címre az alábbi díjak szerint:
A www.vital-pro.hu webáruházban vásárolt termékek házhoz szállítása a Transoflex csomagküldő szolgálat segítségével történik. A regisztrációkor megadott telefonszámon felkeresi a Transoflex, amennyiben nem találja a megadott címen.
A szállítás költsége - 5 kg alatti megrendelés esetén - a megrendelés súlyához adódik automatikusan az alábbiak szerint:
- Előre utalás esetén bruttó: 1.200.- Ft, utánvétellel bruttó: 1.500.- Ft
A megrendelés összegének kiegyenlítése két módon történhet: előre utalással, vagy a futárszolgálatnak átvételkor. Előre utalásos fizetési mód választása után, az utalás előtt kérem várja meg az emailünket, hogy a kért termék raktárunkban elérhető-e.
5 kg feletti megrendelés esetén egyedi szállítási árat adhatunk válasz emailban, amelyet a honlap automatán nem generál.
Vásárlóink a kézbesítést kérhetik lakóhelyükre vagy munkahelyi címükre is!
Házhozszállítás esetén a megrendelt termékek a megrendeléstől számítva (készleten lévő termékek esetében) 2-3 munkanap alatt kerülnek kiszállításra. Amennyiben a megrendelt termék esetleg nincs készleten, akkor a várható kiszállítási időről értesítjük e-mailben.
FONTOS! Külföldre is szállítunk, kérje egyedi szállítási ajánlatunkat. Külföldre csak előre utalással szállítunk.

8. Kellékszavatosság és termékszavatosság
8.1 Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet a kellékszavatossági jogával?
Ön a Vital Pro Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vital Pro Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


8.2 Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

9. Elállás
Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló 45/2014. (II. 26.) számú Kormányrendelet szabályozza. A rendelet szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él! A Fogyasztó (továbbiakban Vásárló) az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat a vásárlástól.  A Vásárló elállási jogát attól a naptól gyakorolhatja, amikor a terméket átvette függetlenül attól, hogy online, telefonon, emailben rendelte meg vagy futárszolgálattól vette át vagy személyesen.
Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható! Elállás esetén a kifogásolt termék(ek) vételárát és szállítási díját cégünk haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríti.
A Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § a) bekezdés szerint a gazdasági társaság (kft., bt.), egyéni vállalkozó, civil szervezet, egyházi jogi személy vagy egyéb szervezet, gazdálkodó csoport nevére kiállított számla esetében a Vásárló nem állhat el a vásárlástól, mivel a vonatkozó törvény szerint nem minősül fogyasztónak.
Amennyiben élni kíván elállási jogával, az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levélként) az alábbi elérhetőségre: Vital Pro Kft., 4002 Debrecen,Balmazújvárosi út 10., vitalprohungary@gmail.com. Ebből a célból felhasználhatja az üzletszabályzat menüpont felett, elállási nyilatkozat menüpontban található-mintát is. A postai úton küldött értesítőt kérjük, hogy ajánlott küldeményként adja fel, mert a postára adás dátuma csak így igazolható. Ilyen esetben cégünk a postára adás időpontját veszi figyelembe. A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.
A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t személyes, postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk postacímére. Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A visszafizetés a Vásárló beleegyezése esetén banki átutalással történik.
Amennyiben erre nem kapunk felhatalmazást, akkor a visszafizetés a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméke(ke)t, vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Az elállási jog nem gyakorolható az e rendelet 29. § 1. bekezdése alapján a következő termékek esetén:
• olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza
• ha nincs meg a termék összes tartozéka
• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak.

10. Adatkezelés
A megrendeléskor megadott adatokat a vital-pro.hu kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve feliratkozás esetén hírlevél küldése céljából tárolja. Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozó működik közre, pl. futárszolgálat. A szállítást végző partner cégek a cégünktől kapott adatokat semmilyen formában nem jogosultak harmadik fél részére továbbadni. Az adatokat kizárólag a csomag célba juttatására, sikertelen átvétel esetén a címzett értesítésére használják. Hírlevelet kizárólag azoknak küldünk, akik feliratkoztak rá. Minden egyes kiküldött hírlevél tartalmaz leiratkozó linket is. Kizárólag a cégünkhöz és az általa működtetett Webáruházhoz kapcsolódó információkat továbbítjuk hírleveleinkben. Más cégek által szponzorált cikkeket, direkt marketing anyagokat semmilyen körülmények között nem küldünk Önnek. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerül(het)nek rögzítésre statisztikai célokból (IP cím, látogatás időtartama stb). Ezen adatokat cégünk kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
Kijelentjük, hogy a Webáruházat működtető cég (Vital Pro Kft., 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10., adószám: 13601553-2-09) birtokolja az oldalakon látható információkat. A vital-pro.hu oldalainak tartalmát és kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos a webáruház oldalairól származó információk, cikkek engedély nélküli árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése!
A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük. Abban az esetben, ha valaki a Webáruház oldalait, vagy bármelyik oldalának bármely részét saját webhelyén keretes alkalmazásként (iFrame) - mintegy saját oldalainak részeként - akarja futtatni, akkor ki kell kérnie cégünk engedélyét. Minden olyan ránk mutató hivatkozás alkalmazása ellen fellépünk, amely árt a Webáruház hírnevének és érdekeinek.

10.1 Jogorvoslati lehetőségek
A Webáruház Vásárlója tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, törlését ügyfélszolgálatunkhoz eljuttatott írásbeli kérelmével. Az érintett kérelmére a Vital Pro Kft., mint adatkezelő, tájékoztatást ad az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb 30 napon belül írásban,  közérthető formában adja meg a tájékoztatást. E tájékoztatás ingyenes. A Vital Pro Kft. a személyes adatot törli, ha kezelése jogellenes, az érintett kéri, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elrendelte. A Vital Pro Kft. a helyesbítésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.
Az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha •
 a személyes adatok kezelése (továbbítása) kizárólag az adatkezelő vagy az adatátvevő jogának vagy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az adatkezelést törvény rendelte el;
• a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik;
• a tiltakozás jogának gyakorlását egyébként törvény lehetővé teszi.
Cégünk - az adatkezelés egyidejű felfüggesztésével - a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, és annak eredményéről a kérelmezőt írásban tájékoztatja. Amennyiben a tiltakozás indokolt, az adatkezelő az adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is - megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, illetőleg az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
Amennyiben az érintett az adatkezelőnek a meghozott döntésével nem ért egyet, az ellen - annak közlésétől számított 30 napon belül – bírósághoz fordulhat.
A Vital Pro Kft. az érintett adatát nem törölheti, ha az adatkezelést törvény rendelte el. Az adat azonban nem továbbítható az adatátvevő részére, ha az adatkezelő egyetértett a tiltakozással, illetőleg a bíróság a tiltakozás jogosságát megállapította.
Az érintett a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el.
A Vital Pro Kft. az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy a technikai adatvédelem követelményeinek megszegésével másnak okozott kárt megtéríti. Az adatkezelő mentesül a felelősség alól, ha a kárt az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő. Nem kell megtéríteni a kárt annyiban, amennyiben az a károsult szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.
Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz lehet fordulni:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Telefon: +36 1 391-1400
Telefax: +36 1 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Felügyeleti szerveink:
Név: Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 4024 Debrecen, Tímár utca 17-19.
Telefon: +36 52 533 924

 A szerződés nyelve magyar, így rá a magyar jogszabályok érvényesek! Az adatokat 5 évig tároljuk. Adatait e-mailben vagy postán címünkre eljuttatott írásbeli kérés esetén töröljük.

11. Panaszkezelés
Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor haladéktalanul vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:
megrendelő neve, rendelési szám, panasz típusa és leírása.

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:
• Előre fizetett, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek.
Amennyiben átvette a csomagot, akkor írja meg ügyfélszolgálatunknak
a bankszámla számát és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt.
• Kimaradtak termékek a csomagból. Írja le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és valós bejelentés esetén térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.
• Sérült terméket kapott. Készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.

12. Felelősség korlátozása
A résztvevő cégünk honlapját kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy cégünk nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért, kivéve a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősséget.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor on-line megtalálható az vita-pro.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.
Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.
Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a jogszabályokat vagy szerződéses feltételeket, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja megrendelését, vásárlását.

Szilveszteri cikkek